はくのめも

個人メモ

Monster/KIRA 和訳

(Let me introduce myself)

自己紹介させて

You didn't think I was done Did ya?

これで終わりだと思った?

Well I just began having my fun Baby

ここからが楽しいとこなの

Some people live for attention

気を引くために生きてる人もいる

Playing the victim

被害者ぶって

But baby, I was born to do the killing

けどね、私は殺すために生まれてきた

 

I see how you going crazy

おかしくなるとこ見ててあげる

Always thinkin' 'bout me

いつも私のことを考えて

Baby on the daily

毎日いつでも

Feed me your negativity

ネガティブになって

Talk some more about me

私のことを話して

I know that you love me Love me

私を愛してるんでしょ 愛して

 

Funny how you think I'm bothered

気にしてるとでも思った?

Know I'm nothing like the others

他の人とは違うんだよ

You shouldn't have messed with me

私に手を出すべきじゃなかったね

'Cause I heard

だって聞いたの

That you're afraid of monsters, monsters

モンスターを恐れてるって

Are you ready for the monster, monster

覚悟はできてる?

Are you ready for the monster, monster

覚悟はできてる?

Are you ready for the monster, monster

覚悟はできてる?

You ain't ready for the monster, monster

まだみたいだね

 

I'm just being me

これが素の私

Cut out the things that I don't need

邪魔なものは排除するし

And I don't care if you disagree

あなたの意見なんて聞いてない

I don't need no sympathy

共感なんていらないし

Winning the game on my own (Yeah baby)

私一人で十分

 

I see how you going crazy

おかしくなるとこ見ててあげる

Always thinkin' 'bout me

いつも私のことを考えて

Baby on the daily

毎日いつでも

Feed me your negativity

ネガティブになって

Talk some more about me

私のことを話して

I know that you love me Love me

私を愛してるんでしょ

 

Funny how you think I'm bothered

気にしてるとでも思った?

Know I'm nothing like the others

他の人とは違うんだよ

You shouldn't have messed with me

私に手を出すべきじゃなかったね

'Cause I heard

だって聞いたの

That you're afraid of monsters, monsters

モンスターを恐れてるって

Are you ready for the monster, monster

覚悟はできてる?

Are you ready for the monster, monster

覚悟はできてる?

Are you ready for the monster, monster

覚悟はできてる?

You ain't ready for the monster, monster

まだみたいだね

 

Ah, it could've been so different between us

こんなはずじゃなかったのに

But then you went and messed everything up

あなたが全てめちゃくちゃにした

You took a knife and stabbed me in the back

あなたが裏切ったの

 

Took everything I had Went to your friends and laughed

私の全てを奪って笑いものにした

This is the last time I'm gonna tell you now

これが最後の忠告

If you try to break me I'm gonna burn you down

私を壊そうとしたら燃やしてやる

Oh baby I'm done with you

あなたとはこれで終わり

Not coming back for you You

もう戻らないから

 

(Let me introduce myself)

自己紹介させて

It's Funny how you think I'm bothered

気にしてるとでも思った?

Know I'm nothing like the others

他の人とは違うんだよ

You shouldn't have messed with me

私に手を出すべきじゃなかったね

'Cause I heard

だって聞いたの

That you're afraid of monsters, monsters

モンスターを恐れてるって

Are you ready for the monster, monster

覚悟はできてる?

Are you ready for the monster, monster

覚悟はできてる?

Are you ready for the monster, monster

覚悟はできてる?

You ain't ready for the monster, monster

まだみたいだね